Mina sämsta framtidsplaner:

Jag har alltid varit sådär osäker på vad jag egentligen ska bli när jag blir stor. Och min mamma och pappa juristen tycker ju att det är väldigt viktigt att man just BLIR nånting. Helst inte bambatant eller punkare då, utan nåt lite mer akademiskt helst. Mina sämsta ideér angående min framtida yrkesbana måste ju vara:

- Vårdbiträde på psyket (de här säger ju sig självt)
- Busschaufför (de brukar inte gå så bra när jag kör bil)
- Spårvagnschaufför (kanske lite lättare eftersom vagnen går på nåt slags spår.. men i övrigt..?)
- Fritidsledare (jag hatar kids, speciellt i den jobbiga åldern 13-17, jag går fortfarande omvägar när jag ser ungdomsgäng på stan och jag tror fortfarande vid 25 års ålder att dom ska mobba mig. haha)
- Tullare ("man kan ju bara stå där å softa och titta på när alla går på grönt")
- Strippa (eh. jag hade ju bara trillat ner från den där pinnen med huvvet före och brutit nacken)

Over and out. Jag blir trött bara jag tänker på de.

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh ja framtiden.. vart tar den oss? Eller vart tar vi den. Esh. Det ordnar sig. Du är ju redan något! Ja.. det blev ju ingen fotografering idag.. Men jag lovar att säga till om det blir ;D haha. Ditt band får styra upp när det passar. Kram!!

2008-12-08 @ 20:02:43
URL: http://fridapix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0