You're speaking my language baby...

Jag gillar tjejer som andra tjejer ofta inte gillar. Jag gillar tjejer som pratar lite för högt och som säger fel saker vid fel tillfällen. Jag gillar tjejer som kan häva ur sig "fan va tråkigt jag har, jag skulle behöva knarka" när man sitter bland massa folk man inte känner så jättebra på festival. Jag gillar tjejer som sitter och dinglar med benen på räcket på älvsborgsbron för "att kolla på den fina utsikten, sen kom polis och ambulans och ville köra mig till psyket och jag fattade ingenting". Jag gillar tjejer som skrattar åt fel saker som jag. Jag gillar tjejer som kan säga knulla, fitta och kuk utan att fnissa. Jag gillar tjejer som kan be killar att dra åt helvette. Jag gillar tjejer som inte är rädda för vad folk ska tro.

Vi pratar samma språk ni och jag.














(knarka är inte alls bra. men ni fattar vad jag menar va?)

Kommentarer
Postat av: Emma

knark är ju jättebra!

2008-12-12 @ 12:16:50
Postat av: korro

ja det är bra mot massa saker! social fobi, dålig självkänsla, depressioner eller bara en vanlig tråkig kväll. men jag skrev mest så om några barn eller andra oförstående skulle läsa.

2008-12-12 @ 15:45:48
URL: http://korro.blogg.se/
Postat av: jessica

haha jag känner igen mej i dethär..

2008-12-17 @ 17:29:08
URL: http://sugartrash.blogspot.com/
Postat av: korro

åå klart du gör! jag gillar ju daj!

2008-12-17 @ 18:32:03
URL: http://korro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0