prupp

Jag har mest killkompisar. Det jag gillar med dom är att man kan konversera på ett kort och koncist sätt och man behöver inte ha långa diskussioner om tex ögonfransar eller onödigt känslosvammel. En kort sms-konversation kan tex reda ut allt jag har undrat inför helgen på endast 4 min.

Från frasse: Loek?

Till frasse: Prupp?

Från frasse: L:et då?

Till frasse: Gaser i magen. Själv?

Från frasse: Desamma asså.. Fulla imorrn?

Till frasse: Ja de tror jag! Har du kontaktat Limon Limonero?

Från frasse: Han och rodrigo kommer!

Till frasse: Då ska vi spela som aldrig förr!

Från frasse: Yes! Och supa! Efterfest hos roddan

Till frasse: En kväll i fyllans tecken!

Från frasse: Ja! O kärlekens!

Allt är nu utrett. Fylla, kärlek, Limon Limonero och efterfest hos Rodrigo från satanic surfers. Nu kan jag sova gott. Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0