Smack me upp bäjbi!

Jag funderar på att börja röka crack, sola tills jag blir neger och flytta till Bronx.

Och efter den lite chockartade inledningen kanske ni undrar vad som händer imorgon? Mjoo då är det burlesque-klubb och jag ska äntligen hänga med jessi som jag har saknat hela sommarn! Det som dock stör mig lite, och som min vän strippan även påpekat, är att när tjejer klär av sig på ett smakfullt sätt till smakfull musik och kvinnlig publik, så är det bara jävligt tufft och hippt, men när kvinnor klär av sig för män på en strippklubb i neonbikini så är det plötsligt så jääävla tacky och (kvinno)förnedrande. Kul syftningsfel där. Att hela strippklubben är inklädd i neonbikini. Hur som helst så undrar jag när det här landet blir så jämställt att alla kvinnor kan lyssnas på och tas på allvar. För fortfarande känns det som att vi har ett jävla behov av att dela in brudar i två fack, "fina flickor" och "inte så fina flickor". Horan och Madonnan med andra ord. Horstigmat lever och frodas och det känns så jävla... 1892.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0