Mens

Meningslös blogg det här. Jag börjar tro att jag är dum i huvvet. Likt en gymnasieungdom. Antingen så är jag dummast eller så är jag smartast. Det samma gäller utseende. Det samma gäller vid närmare eftertanke alla skills man överhuvudtaget kan ha. Antingen så är jag bäst eller sämst. Roligast eller tråkigast. Just nu är jag dum, ful, tråkig och kan inte köra bil. Däremot tror jag att jag är rockstjärna. Haha! Sådär är det fan jämt. Och om jag känner mig omusikalisk, dum och ful någon gång kan jag, för att väga upp, få för mig att jag är bra på att köra bil. Sen tänker jag på livet, döden och universum och grinar lite. Antar att det är puberteten som är tidig i år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0