Ser du mig nu?

Hej bloggen!

Här sitter jag och funderar på livet.

Min farsa växte upp arbetarklass och kämpade som fan för att bli jurist. Pluggade på dagen och jobbade på natten. Och här sitter man själv, en snart 27-årig bortskämd medelklassunge och undrar vad man egentligen åstakommit? Måste jag bli något stort? Är jag skyldig livet att bli något stort? Eller är storheten att finna lyckan och harmonin? Farsan blir nog glad där han kikar ner från sitt träd, om jag är lycklig. Det räcker nog bra.

Kommentarer
Postat av: maximillion

du är inte skyldig livet ett skit förutom att va så bra som du redan är.

och vad är det att lyckas egentligen? en subjektiv upplevelse av lycka, damnit, det är grejen.

2010-04-24 @ 13:14:30
URL: http://ichbinmax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0