Välkommen till Biffen!

Ibland när man går utanför sin dörr så är det som att hamna rakt in i helvettet. Man står där på hållplatsen och tittar på whitetrash-mormor och whitetrash-morfar som är småfulla och bråkar om nåt som jag uppfattar som WT-mormorns lite väl tilltagna bruk av stesolid. Efter som WT alltid får barn innan dom ens blir myndiga uppskattar jag åldern på mormor till ca 37. Jag hinner inte mer än komma till insikt om detta förän en man som tar tre steg fram och ett steg bakåt närmar sig busshållplatsen. Men det tar ju sin tid. När man säger hej till busschauffören möts man bara av en underlig blick och folk vill såklart gå på innan man får gå av (en klassiker - jag vet). Sen kommer man till Mölndals bro för att gå på systemet och får ducka mellan raderna av sprit för att undvika eventuella människor man inte vill träffa.

Är detta en film av David Lynch?
Har jag dött och hamnat i helvettet?
Är det Lars Noréns senaste drama?

Nej. Det är ju bara Mölndal!

Kommentarer
Postat av: Sara

haha ja gud vad glad jag är att jag inte bor där!

2008-12-22 @ 09:34:22
URL: http://brokigaiakttagelser.blogspot.com
Postat av: jussi

hahaHA! Let's move to biskop!

2008-12-22 @ 21:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0