Humor

Ibland tror jag att absolut ingen förstår min humor. För ett tag sedan på ett kalas jag va på så debatterades förbudet mot gatumusikanter, och jag sa något i stil med:  "man kanske kan hitta på en lag som bara förbjuder panflöjt", varpå alla tar mig på allvar. Sen blev nivån på debatten aldrig lika hög igen. Jag måste ju verkligen utstråla en enorm glädje när jag drar mina skämt, fast tvärtom. Det förra inlägget va såklart också ett skämt, om än med en liten liten gnutta allvar, men de fattar väl ingen? Mina läsare ger sig ju inte till känna längre, så antingen så förstår dom mig inte, eller så tycker dom att jag har blivit tråkig / svår. Jag ser heller ingen tydlig målgrupp av läsare så jag vet inte om jag ska sparka in öppna dörrar (16-åriga tjejer) eller om jag ska gotta in mig i allvar och ångest (ni övriga).

Kommentarer
Postat av: bästisen

jag älskar din humor! den är bäst!

2009-08-24 @ 22:23:47
URL: http://www.cherryfuck.se
Postat av: Sanna

HAHAHAHA. Att de tog dig på allvar säger ju mer om dom än om dig! Haha, vilka människor...



Jag tror du kan uppskatta denna f.ö :P : http://blogg.aftonbladet.se/2195/perma/307277



ps. Jag tycker (också) att du är rolig!

2009-08-26 @ 08:55:23
Postat av: korroo

Jag vet! Men jag måste ha sagt det på ett så sjukt trovärdigt sätt, för till och med Jussi trodde att jag menade allvar. :D

2009-08-28 @ 14:49:50
URL: http://korro.blogg.se/
Postat av: Sanna

Du kanske borde bli politiker då? ;P

2009-08-31 @ 17:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0