Saker man kan säga till mamma för att förklara varför man har en strippstång mitt i lägenheten.

Jag behöver hjälp med kreativa förslag på hur jag ska förklara för min mamma att jag har skaffat en strippstång. Jag kom på några själv, men inga känns direkt klockrena.

- Jo altså, jag tycker det är fint med pelare och jag hittade den här på blocket för 100 spänn, jag tycker den ger ett visst djup åt mitt vardagsrum.

- Jo altså det här huset är ju hemskt gammalt, så taket måste förstärkas. Det kom in en hantverkare här i morse och satte upp den här. Tycker den är ganska fin, jag funderar på att behålla den.

Slut på ideer.

Eller så säger jag bara som de e? De e den roligaste träningsformen ever, man blir stark, snygg och jag har precis lärt mig att hänga upp o ner och bara hålla i mig med en hand. Vill du se?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Häng upp en krukväxt och hoppas på att hon är den omordena typen som kan gå och ge en förundrande komentaren "jasså, är det såhär mordena decorationer ser ut nu för tiden"

eller dylik.

2009-09-13 @ 18:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0