Beach 2009

Jag har en fråga. När blev bröst så speciella? Jessica sa en smart grej en gång när vi pratade om dom där tjejerna som ville bada topless i nåt badhus och blev utkörda. Hon undrade varför alla feta gubbar med bitchtits fick guppa runt i badhuset topless, men inte hon, när dom dessutom har större tuttar än henne. Så vart går gränsen? Och varför ska alltid våra kroppar vara så himla i centrum? Men karro hur skulle de se ut om kvinnor gick med tuttarna bara på badhus och strand? Då skulle ju alla killar bli helt till sig och inte veta vart dom skulle titta! Ja men det är väl inte mitt problem att folk inte kan uppföra sig? Om man ska resonera så kan man ju likaväl bli taliban. På med burkan annars blir männen som galna och kan inte behärska sin sexualitet! Amen och halleluja och Allah välsigne dig.



(ingen håller med)

Kommentarer
Postat av: jessica

fast jag skulle nog också bli ganska till mej och inte kunna sluta stirra om det var nakna tuttar som skuttade och skvalpade runt överallt på badhuset,eller jag skulle iallafall börja gå på badhus igen :)

2009-02-02 @ 11:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0