En lista

Roliga saker man får vara med om på turne (jo jag har turneabstinens):

- En fransk bagare som går ifrån efterfesten kl 5 på morgonen för att jobba, men sedan kommer tillbaka på frukostrasten kl 7 för att röka en joint. I bagarkläderna.

- Dricka vin med Stefan Sundström (heter han så eller?) i en barack i Virsbo.

- Bo på en åker brevid en camping i södra frankrike för att man inte har råd att ta in. Här bodde även en zigienarfamilj i en husvagn vars rödögda hund försökte äta upp våran grillmat. Jag va jätterädd hela natten och trodde dom skulle rånbögmörda oss.

- Poolrace. Dvs bada i så många hotell/privat-pooler som möjligt på en natt. Gärna naken och full. Och helst ska man inte springa därifrån förän någon skriker på en.

- Uppleva den fantastiska känslan av när Koffe glömmer hela SBR's bandkassa på Rasthaus UND Grill i södra Tyskland, som man lämnade för 4 timmar sedan. På väg hem till Sverige.

- Uppleva telefonsamtalet från Koffe till Rasthaus UND Grill i Södra Tyskland. (Hello! Do you speak Swedish? I mean english? Is this Rasthaus och grill? "NEJ KOFFE DE HETER RASTHAUS UND GRILL" Oh I mean Rasthaus OCH grill! "NEJ KOFFE! RASTHAUS UND GRILL" osv)

- Borås



Kommentarer
Postat av: Anders

hahahahahaha!!! jag har sån sjuuk turnéabstinens jag med, det är typ det enda jag tänker på. Men men, håller på att styra upp en härlig europasväng till sommarn nu i alla fall ;)

ses vi snart?

kram!

2009-02-06 @ 11:01:29
Postat av: korven

klart vi ses snart! jag ska meka med mina hittar i helgen tänkte jag! ååå! styr upp!

2009-02-06 @ 18:18:53
URL: http://denna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0