Ge mig ett G! Ge mig ett A! Ge mig ett D!

Nu när jag ändå delar med mig av min tillfälliga sömnproblematik kan jag ju likaväl dela med mig av lite andra nojjor jag lagt mig till med under livets gång. Ni vet väl att tak helt plötsligt kan rasa in? Konstruktionsfel. Rostig spik. Älvsnabben skulle kunna köra på ett isflak och sjunka. Och jag som bara kan simma max 100 m! Och att någonting aldrig har hänt förut är inget argument, för då borde risken för att de skulle kunna hända nu vara ännu större. Flyplan kan flyga in i saker, metioriter kan slå ut en hel stad. Den som plingar på din dörr skulle kunna vara den där psykiskt instabila tjejen du mobbade i fyran. Och nu kommer hon med en nyinköpt pickadoll för att göra diskussionen kort.

Men karro.. Vad är liksom sannolikheten?

Å herreguuud den måste ju vara... den måste ju vara JÄTTESTOR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0