Sol i sinne, brun inne - part ll

Ååå det verkar ju vara värsta krisen på mig i den här bloggen. Men verkligen inte skulle jag vilja säga! Jag vädrar bara mina funderingar! Och ett starkt lysande ljus i min värld just nu är att jag har skaffat en diskmaskin. Aldrig har livet känts så lätt. Ner med smutsdisk, upp med rendisk. En maskin som både diskar och torkar och är prydlig att titta på. Den ser varken ut som en diskho full med disk eller ett diskställ till bredden fyllt av... Disk! Utan den är vit och fin och när man stänger luckan finns inte disken kvar i ens tankebanor. Att diska är numera en ickefråga. Ett annat ljus i mitt liv är jussi! Han är fantastisk. Har ni träffat honom någon gång? Herregud och halleluja, jag börjar låta religiös. Jag borde börja jobba mer med nyanserna i mitt skrivande känner jag. Vår, sommar, höst och vinter. Svart, vitt, brunt och grönt. Jag återkommer.

Kommentarer
Postat av: pussi

puss!!

2009-02-16 @ 21:39:04
Postat av: Robert Aug

Vilken glädje, vilken livslust, vilket hopp om ljus, värme, fest, bakfylla, ångest, bakfyllepizza o annat som gör livet värt att uthärda. när får man träffa Jussi?

2009-02-18 @ 11:18:51
Postat av: Frantz

jag har träffat jussi.

2009-02-19 @ 23:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0