big plans, big crash!

Jag har så sjukt stora saker på gång. Jag vågar knappt skriva de här för då kommer ju såklart nån annan, mer livskraftig människa sno alla mina kreativa ideer. Precis som när jag kom på de här med indiejumpa och sedan läser i metro ett år senare om nån brud i sthlm som har startat just indiejumpa. Jag är så jävla mycke snack o lite hockey så jag kan likaväl bjuda på alla min ideer så att nån kan göra nåt vettigt av dom. Ok. Nu skjuter jag:

- Indiejamba. Meningslösa ringsingnaler fast till de lite mer obskyra tonnåringarna.
- Sms-lån. Företaget IndieJamba INC, kommer även att tillhandahålla "förmånliga" sms-lån. Låna minst 2000 å få en videoringsingnal med de dansande hakorset på köpet. Bara 100% ränta.
- Eldiskborsten. De här e så stort så jag kan tyvärr inte ge ut några detaljer.
- Indiejumpan. Redan gjord.
- Blixtlåset. Redan gjort.

Kommentarer
Postat av: jessica cherryfuck

HAHAHA you made my day!

2009-01-03 @ 18:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0