När kommer ni o hämtar mig då??

Jag behöver ingen psykolog, jag behöver bara åka på turne. Eller bara åka i en bil med fina vänner någonstans långt bort. Det är alltid då jag mår som bäst. Bråka om vad man ska lyssna på för musik, gnälla om att man är kissinödig, vara hungrig vid fel tidpunkt, åka på natten, sova i bussen, prata om saker man inte trodde man kunde prata om, tävla om vem som kan låta mest lik en fiskmås. Den enda som fått till fiskmåsljudet riktigt jävla bra, det är jag. Frågeleken, låga skämt, prata om snuskigheter med Erik eller Jessi. Alla andra tröttnar efter 20 min och Frasse får spel av för många könsord. Tristess tristess och bara 90-väg och ändå en känsla av att det inte kan bli bättre än såhär. När åker vi?

Kommentarer
Postat av: jessica

jaa när åker vi? jag är superpepp! puss

2009-01-19 @ 13:15:46
Postat av: Anders

vi åker nuuuuuuuu!!!!!! du har så rätt korro, det är på turné man mår som bäst :)

2009-01-22 @ 19:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0