Ett utkast:

Jag skulle vilja skriva så mycket vettigt på den här bloggen. Men jag har inget tålamod. Jag har kryp i kroppen och myror i brallan och socker i blodet. Jag skulle vilja skriva om eriks teori om att killar är 10% mer kåta än tjejer (en felaktig teori såklart), jag skulle vilja skriva om hur konstiga saker som visas på TV och om mina filosofiska tankar kring tankar. Jag skulle också vilja skriva ett inlägg om curlingföräldrar, om den lyckopillerknaprande generationen jag själv tillhör och jag kanske till och med skulle kunna yttra mig om Israels offensiv i Palestina. Hahaha.. de skulle jag såklart inte alls kunna. Jag försöker bara låta smart. Men en sak jag verkligen vill skriva om, och som är som ett stort moln av frågetecken som skuggar mitt liv, det är VAR FAN FÅR FOLK MOTIVATIONEN IFRÅN? Hur jävla kul tycker ni det är att gå upp på morgonen egentligen? Frasse vill att jag ska skriva om snoppar, Jussi vill att jag ska ha en mer vardagsbetonad blogg och jag själv funderar på att skriva en erotisk novell för att locka lite fler läsare. Fast vill jag ha fler läsare skulle jag i och för sig kunna börja rescensera foundation. Jag återkommer.

Kommentarer
Postat av: Ida t

Ja var faan får folk motivationen ifrån...om du kommer på det, så skriv, för jag fattar inte. kanske behöver lyckopiller för att göra det?

snälla ingen foundation!! men gärna lite snusk :)

2009-01-06 @ 21:26:14
Postat av: korro

lyckopiller är ingen ide. dom slutar ändå hjälpa efter några år och allt blir lika tråkit som vanligt igen. haha! och du behöver inte vara orolig, jag lovar att det inte blir en endast liten droppe foundation på den här bloggen. snusk däremot! oj oj oj...

2009-01-06 @ 21:36:14
URL: http://korro.blogg.se/
Postat av: Kusin Eva

Jag har undrat samma sak ett tag, vilket tyder på att man inte blir visare med tiden, vilket i sig är jävligt nedslående.



Angående lyckopillren så tackar jag för informationen! Jag har gått och trott att det skulle bli ännu värre om man slutade. Nu känns livet lite spännande igen...

2009-01-06 @ 22:31:48
Postat av: Jussi

Det vill jag väl fan inte alls!! Sluta ljug!

2009-01-07 @ 18:30:37
Postat av: David

lyckopiller var the shit när jag åt dem. nån som har en stor ask zoloft över?

2009-01-07 @ 22:28:19
Postat av: Anders

jag tycker du har en fantastisk blog men det kunde handla lite mer om björnar

2009-01-07 @ 22:56:14
Postat av: Jenny

Ja, jag fattar inte heller...

2009-01-08 @ 18:13:18
Postat av: Anonym

vi känner inte varandra alls men jag brukar snoka på dig ibland. du är galet vacker och verkar riktigt vettig. åh.

2009-01-08 @ 20:04:06
Postat av: Frasse

jag har inte heller sagt nåt om nån snopp?! usch karro..fy. nä. jag vill att du ska skriva om hästar. o smink.

2009-01-09 @ 01:14:55
Postat av: korro

Frasse och Jussi. Ni måste förstå att jag aldrig ljuger! Jag har bara lite livlig fantasi! Och snoppförslaget har jag dessutom skriftliga bevis på.. Och så vill jag tacka för smicker och beröm och fina ideer om björnar! Och david, soloft finns på närmaste vårdcentral alternativt i mammas och pappas badrumsskåp.

2009-01-09 @ 21:36:26
URL: http://korro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0