Knull knull

Härom dagen så fick jag hem en tidning som handlade om kvinnors hälsa. Eller den handlade väl egentligen inte om speciellt mycke hälsa, utan mest om att man skulle köpa på sig massa naturpiller som inte funkar. Detta kan jag väl i och för sig hantera, men sen kom jag till en artikel med Malena Ivarsson, och det jag läste har gått å gnagt och skavt inom mig i flera dagar nu! Och detta, mina vänner, behöver jag bearbeta. Okej. Artikeln handlar om hur man som kvinna hittar tillbaka till sin (förmodat borttappade) sexlust, och eftersom jag har haft mina perioder av både nymfomani och frigiditet, så känner jag mig verkligen manad att gripa in! Malenas tips nr 1: "Tag hand om dig själv", svenska kvinnor kan i regel bli bättre på att ta hand om sig själva. Att göra sig vackra för varandra hjälper till att bevara lusten och spänningen i en relation". Men vad fan säger kärringen? Som att det liksom inte vore nog? Malena, du tror inte att det kan vara så att alla jävla krav vi har på oss själva hela tiden bara gör saken värre? Förstår du hur många kvinnor det finns där ute som redan känner sig helt stressade av allt rakande, nopprande, färgande, sminkande, nagelmålande... osv? Och fatta hur många unga tjejer de e som inte kan knulla utan att ha rakat fittan, benen, vara nydushade, nysminkade och helt förtappade! Guuud va spontant och roligt sex de blir då! Inte.
Malenas tips nr 2: "Laga en riktigt god måltid. Sex och mat hör ihop. Snabbmatskulturen främjar knappast sexlivet." Jo men jag tycker verkligen att svenska kvinnor lagar för lite mat. Tillbaka till spisen med er! Och skäms på er om ni serverar eran man snabbmakaroner och falukorv! Gud va osexigt! Okej Malena. När dagen sedan är slut och vi kvinnor jobbat hela dagen, piffat oss som fän och lagat en tre rätters middag till våra män så kommer vi vara så kåta att vi inte varit med om något liknande sedan Jesus gick i shorts!

Korros tips till alla brydar (till mig själv oxå):
- Om man är trött och inte vill knulla så behöver man inte göra det. Sluta hetsa.
- Skit i kraven. Sluta hålla på å fixa hela tiden. Vi är snygga ändå!
- Ät mer billys pan pizza och få mer tid att knulla på!
- Skaffa inte barn, det verkar som att det kan förstöra mycket.

Kommentarer
Postat av: beng

tönt. lägg ner.

2009-03-22 @ 22:25:37
Postat av: korven

ja jag funderar på de. ingen jävel verkar bry sig om det jag skriver, för ingen kommenterar nåt längre.. utom nån finnig tonnåring då som ändå inte har nåt bättre för sig. fiffan.

2009-03-22 @ 22:30:45
URL: http://korro.blogg.se/
Postat av: Sara

haha billys för att hinna knulla mer! underbart!

2009-03-22 @ 22:52:25
URL: http://brokigaiakttagelser.blogspot.com
Postat av: Maria

"Ät mer billys pan pizza och få mer tid att knulla på"

jag dog lite av skratt x)

2009-03-22 @ 23:32:05
Postat av: jay

Grymt bra!



Och du, beng: Vad är problemet?

2009-03-22 @ 23:34:57
Postat av: jessie

ääääsch vad jobbigt att gå runt och vara superpiffad hela tiden! om jag har fixat exempelvis min frilla så förstörs liksom hela kreationen på mej efter bara några minuters förspel. så varför inte få runt med knullrufs hela tiden?

och det är sååå jobbigt med massa avancerade kläder med hyskor och hakar som måste knäppas upp och dragkedjor som ska dras ner. tacka vet jag mysbyxor med resår och för stora tishor

om man nu tycker sin partner är så sjabbig kan man ju faktiskt släcka lampan

2009-03-24 @ 13:12:12
URL: http://www.cherryfuck.se
Postat av: korro

jessie I löv you och de vet du! puss

2009-04-05 @ 11:40:42
URL: http://korro.blogg.se/
Postat av: frida

Haha. Karro du har rätt. Som vanligtvis brukar tycka när jag läser din blogg.

2009-04-09 @ 12:47:38
URL: http://fridapix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0