Sov sött!

Nyss drömde jag att det hängde en jättestor prototyp av en elgitarr i Mölndals kyrka. Erik och jag och frasse och Anders (altså mitt band) kom på att vi skulle gå dit mitt i natten för att putta på elgitarren så att kyrkan skulle rasa. Detta kom vi på att vi skulle göra i ren tristess för innan i drömmen hade det inte hänt någonting, det var en helt värdelös dröm. Väl framme vid elgitarren fick jag en minst sagt obehaglig känsla i magen och sprang därifrån. Erik va den som va mest pepp på att vi skulle putta på gitarren, han hade till och med införskaffat sig en lång pinne för att få maximal slagkraft. Sen drömde jag att Frasse och Erik och Anders hade målat massor av olika tavlor av oss i bandet som fiskar, som dom ville ge till mig för att trösta mig. Jag va en jättekonstig brun fisk med sugpropp och på alla bilder satt jag på en sten medan dom andra glatt simmade omkring.

Kommentarer
Postat av: Sara

hahaha det hade ju varit snällare om du hade fått simma med! pepp pepp korro, du är snyggast och bäst!

2009-05-19 @ 21:13:53
Postat av: erik

riv kyrkjäveln!!!

2009-05-25 @ 15:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0