Målgruppsanalys

Jag lyssnar på Spotify hela dagarna. Det är jag, spotify och pollen. So far so good som man säger. Men idag har det även varit jag, spotify och basshunter SAMT Ken jävla Ring. Ring?? Heter han så? Inte vet jag. Men jag undrar ju vem fan som lyssnar på skiten? Altså det är ju lätt att gå runt o tycka att alla är bananer, men vem ÄR egentligen så banan att man lyssnar på basshunter på riktigt. Altså vem köper skivan? Vem går på spelningen? Var rullar kulorna in? Efter en viss analys så har jag kommit fram till att det antagligen är barn och utvecklingsstörda. Men med barn och utvecklingsstörda funkar väl typ allt? Och om det räcker att ha barn och utvecklingsstörda som målgrupp för att bli etta på Englandslistan så undrar jag ju varför inte Mora Träsk gjorde en mer internationell karriär. Jag har ju iofs ett band som många barn gillar, men det är lite tomt på utvecklingsstörda-fronten. Vi har i och för sig en roddare med krigsskada, men det verkar inte hjälpa. Detta kan vara våran svaga punkt.

Kommentarer
Postat av: Sara

utvecklingsstördas musiksmak handlar ofta om en sorts institutionalisering, att de som jobbar på skolor och boenden har kass musiksmak, så nu när vi ser fler och fler pönks i vårdsektorn så tror jag att Go Drowsy kan gå en rik framtid till mötes!

2009-10-10 @ 00:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0