Dagens lista

Hej kära läsare. Här sitter jag bakis i mjukisbyxor med pms och äter nötnougatcreme direkt ur burken med sked. Sen gråter jag lite. Ni kanske tycker det här låter lite dekadent? Inte alls säger jag. Några få skedar genererar dagens dos kolhydrater, fett och protein och jag kommer enligt min egen beräkning hålla mig mätt ända till tisdag lunch. Här kommer en lista också. Jag gillar ju listor.

10 i topp dom godaste skedarna med nötnougatcreme:

1. Första skeden
2. Andra skeden
3. Tredje skeden
4. Fjärde skeden
5. Femte skeden
6. Sjätte skeden
7. (NY) Sjunde skeden
8. Åttonde skeden
9. Nionde skeden
10. Tionde skeden

Bubblare: Elfte skeden

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha mycka Anders & Måns över detta :)

2008-12-15 @ 17:56:05
Postat av: jessica

HAHAHA du är roligast typ! hohoo

2008-12-17 @ 17:34:57
URL: http://sugartrash.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0