we are all on drugs.

Jag har länge gått och tänkt på vilka jävla starfuckers alla är. Folk får något magiskt i blicken så fort det finns möjligheter till V.I.P, gästlista, kändisvimmel, All Acces, det fina folket och så jävla vidare. Men inte korro såklart. Jag har som vanligt gått runt och trott mig vara lite bättre än pöbeln. Men så kollar jag min skolmail och ser att några i min klass ska göra ett litet event (kul ord), med Björn Gustavsson och undrar om vi andra i klassen vill hjälpa till. Och jag märker hur någonting i min hjärna börjar koka och bubbla och nästan vibrera. Jag kanske skulle vara med? Jag skulle ju sedan kunna hävda att "jo men Bjöööörn den gamle skojjaren, han känner ju jag", varje gång nån i min omgivning börjar prata om hur fantastisk Björn är. Alla älskar ju Björn. Men min dubbla moral slutar såklart inte här. Det värsta med hela den här historien är ju att jag inte ens gillar Björn. När han sa de där med att han hade knullat röv i TV mådde jag minst sagt ...annorlunda. Där satt alla 14-åriga tjejer i Sveriges mången TV-soffa och trånade efter att ha björns snopp i just sin lilla flickerumpa. Hela grejjen gav mig magont. Och vem kan bli kåt på nån som ser ut som en liten kerub? Jag fattade ingenting. Och så visar det sig att den som är mest kändiskåt, det är jag. Jag blir till och med starstruck av kändisar jag hatar.





och för er som gud glömde:
Kerub - en tjock och blond 4-årig ängel
Pöbel - bananer

Kommentarer
Postat av: Anders

hahaha, fy fan va bra :)

2008-12-28 @ 18:36:03
Postat av: Anders

hahaha! fan va bra karro :)

2008-12-28 @ 19:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0