Sov så sött då.

Jag börjar misstänka att någon injicerar tjack i min kvällsmat.
Effedrin i mitt te.
Koffein intravenöst rakt in i mitt blod.
För jag kan inte sova. Jag skakar och svettas och tänker tänker tänker och vänder och vrider på mig själv och på sakerna i mitt huvud och hej och välkommen ångesten. Kan man få ångest av att äta äpple? För jag åt precis ett äpple och kände att ångesten liksom ökade i takt med illamåendet. Har någon annan upplevt något liknande? Kan vi inte dela med oss av våra erfarenheter till varandra?
Frågan är bara vem som skulle kunna ha intresse av att preparera min mat med sömnlöshet.
Läkemedelsindustrin?
Staten?
Stalkern?

Jag går å sover på saken. hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

På fråga 1. svarar vi: Ja

På fråga 2. säger vi också: Ja

Fråga 3. vet vi inte, men vi chansar på att det inte går för att vi måste in å äta.

Fråga 4. svarar vi: alternativ B) Staten.

2009-02-10 @ 16:09:03
Postat av: karro

hehe

2009-02-10 @ 21:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0