Varför sa dom inget på BVC när jag va där på 6-års-kontrollen?

Jag är så fruktansvärt icke-verbal. När jag ska prata låter det mest såhär: Jaa......... (hysteriskt garv)........(tystnad).
Det är också som att min hjärna konstant ligger på några sekunders fördröjning. När ljudet har nått min hjärna och jag just ska börja prata, så har samtalet redan kommit in på helt andra banor. Därför är jag ibland ganska tyst. Men ibland så jävlar vad jag kan prata på. Jag undrar vad detta beror på? Är det dom här jävla signalsubstanserna i hjärnan eller? För isåfall är mina helt ur funktion. Vilket jag i och för sig redan har räknat ut.
Som i går:

Malin: - Igår när jag skulle sova kunde jag inte sova, jag va så täppt i näsan, jag fick nästan panikångest. Jag låg liksom i två timmar och bara andades jättefort.. (osv osv med detaljer och inlevelse)

Jag: (Eftertänksamt)......... Det här var inte bra...............(tystnad)............(tänka tänka tänka).............Näspray!!?


Detta är altså allt jag får fram. När kommer egentligen det här flytande talet man skulle ha fått när man fyllde 6?

Kommentarer
Postat av: Frantz

Det undrar jag också! Men korken..du är ju en jävel på o sjunga..haru testat o sjunga det du vill ha sagt istället?

2009-02-19 @ 23:07:44
Postat av: Malin

Ojoj Hedrad jag känner mig att komma med din blogg ;) Haha var faktiskt ett bra svar=) Var glad att du kan tänka...kom inte ens på tanken att använda det ;)

2009-02-19 @ 23:18:09
URL: http://maaaling.blogg.se/
Postat av: Robert Aug

Jag måste säga att det är totalt jävla underbart! Jag älskar dina korta inpass för dom är så mitt i prick! Du förgyller min dag, varje dag jag är i skolan! Längtar redan till 06.50 måndag morgon då jag ska upp o träffa dig! Pussa

2009-02-20 @ 16:20:32
Postat av: korro

(detta sjungs fram)

ååååååååååååå robeeeeeert du gör mig så glaaaaaaa'.

Vi kompleterar varandra så braaaaaaaaaaaaaaaa.

Du pratar myckeeeeeeee

och jag pratar liteeeeeeeeeeeeee

(wail)

(gitarrsolo)

2009-02-20 @ 16:55:42
Postat av: Frantz

mkt tydligt och bra. kör på det!

2009-02-22 @ 22:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0