There is a special place in hell for women that don't help eatch other

Snälla flickor, tanter och kvinnor. Kan vi inte ha ett gemensamt nyårslöfte ni och jag? Kan vi inte sluta prata så mycke skit om varandra? Snart kommer de lukta bajs ur våra vackra munnar. Kan vi inte börja tycka om oss själva lite mer istället, så slipper vi fatta misstycke mot andra. Det är väl egentligen där allt börjar och slutar.

Ja nu sitter ni väl och skrattar åt yours truly. Skratta ni. Jag kommer sluta hålla på som jag gjort. Och min mun kommer dofta blommor och kaprifol och alptopp och inte bajs som eran.

Kommentarer
Postat av: Linkan

amen.

2009-01-09 @ 21:27:39
Postat av: Linkan

asså inte amen som i sur tonåring utan amen som i kyrkan

2009-01-09 @ 21:28:23
Postat av: Korro

hahaha! armen!

2009-01-09 @ 21:41:41
URL: http://korro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0