min mamma är bättre så fuck you.

Min mamma har ett hjärta av guld. Hon har färgat min gamla rosa converse-skor svarta och försökt skrubba bort all text på sulorna med klorin. RAMONES, LUNACHICKS och DONNAS syns nu bara som svaga, grå skuggor. Hon har även sytt olika små mobilväskor till mig med prickar, ränder och rosetter, för hon tycker att mina mobiler går sönder så jävla fort. Och folk verkar titta lite konstigt varje gång min telefon åker fram, men fuck you, har ni någon mamma som syr små tygkondomer till era telefoner? Min mamma undrar också om någon annan vill ha liknande mobilväskor, för hon syr gärna fler. Hör av er till mig isf, det finns flera mönster och modeller att välja på. Jag har försökt förklara för mamma att marknaden för dessa rockabilly-mobil-väskor KAN vara begränsad, men det verkar inte riktit som att hon lyssnar på det örat.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill gärna ha en mobilkondom med rosetter.

2009-05-26 @ 22:45:01
Postat av: Sanna

Jag skulle gärna köpa en/flera såna mobilväskor! Låter aningens mer läckert än min combos strumpa...:P

2009-05-27 @ 17:14:41
Postat av: karro

Sanna: När har du din intervju? Då kan vi säga hej ju! och du kan beställa en strumpa som du kan få till hösten när du kommit in ;)

2009-05-27 @ 17:40:31
URL: http://korro.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hej! Jag hade den i måndags! :D



Jag var så sjukt nervös.... Jag fick ett hjärnsläpp också.



Jag tror iof jag skötte mig hyfsat bra i övrigt, men jag har ingen som helst aning om hur jag ligger till. Tydligen var det 500 personer som sökte i år också! Trevligt trevligt...



Vid midsommar får jag veta hur det gick iaf =)



Jag befinner mig i Göteborg igen om en månad oavsett hur det går med resten! ^^ Vad vill din mamma ha för en mackapär-behållare förresten?

2009-05-28 @ 17:11:13
Postat av: karro

åå jag vet inte. kanske 50:-? hon kommer nog hur som helst bli väldigt glad att någon vill köpa över huvudtaget. :) vill du ha med prickar och rosett? den modellen är finast tycker jag.

2009-05-28 @ 21:57:55
URL: http://korro.blogg.se/
Postat av: Sanna

Ja, jag kan börja med två stycken. prickar och rosett låter toppen!=)

2009-05-29 @ 00:06:31
Postat av: karro

oki! jag ser till så att mami gör två fina fodral till dig med rosetter då! :D är du i gbg på onsdag är du hjärtligt välkommen på vårat KY-mingel som jag är med å ordnar. Kan ge vissa plus-poäng hos östen tror jag ;)

2009-05-29 @ 17:46:58
URL: http://korro.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hey! Jag skulle gärna komma, men sitter och ruttnar i Stockholm ett tag till tyvärr..=/ till den 24:e närmare bestämt.



Ah, det vore ju himlans fint att få pluspoäng av östen, du kanske kan muta honom åt mig? ;P



Två fodral låter finfint, vi kanske kan styra upp ett köp i en gränd eller något när jag är nere? ;P



Hoppas du haft en fin tisdag och att minglet blir lyckat imorgon! (vilket jag tror att det blir)

Kram!

2009-06-03 @ 00:07:37
Postat av: jessica

finns det möjlighet att få se bild på de omtalade mobajlkådisarna?

2009-06-03 @ 16:18:14
URL: http://www.cherryfuck.se
Postat av: korro

jessi. inga bilder finnes än.

sanna. mami har nu sytt en randig och en prickig kondom till dig. båda med rosetter. dom ligger här å väntar på dig! :)

2009-06-05 @ 11:28:28
Postat av: Sanna

Yay! Låter bra, får hoppas att min tjockismobil får plats. =D Jag kommer som sagt ner 24/25:e-ngt och stannar till den 28:e.. Hojtar till när jag vet mer exakt så får vi styra upp kondom-överlämnandet ^^



... och så får vi se om jag kommer in på utbildningen eller ej.. Ih!



(hoppas minglet gick bra förresten!)

2009-06-08 @ 17:06:20
Postat av: Sanna

Så, jag kom inte in på utbildningen trots allt..=(.. och jag har inte bokat resa ner än men jag hojtar till när jag vet när åker ner till Gbg. =)

2009-06-13 @ 15:59:08
Postat av: karro

åå va tråkit :( men de va j 500 pers som sökte i år så då blir de ju en jäklans konkurrens om platserna.. hoppas du hittar nåt annat kul att göra då? kram

2009-06-13 @ 18:44:00
Postat av: Sanna

Mm, rätt trist =(..Men jag antar att det bara inte var meningen i år, så jag tänker se till att jag tar en av platserna nästa år! In ska jag =P ingen idé att hänga läpp för det här. Bättre förberedd och med mer erfarnhet i bagaget så borde platsen vara min. Ptja, jag har ju ett heltidsjobb så det blir nog till att flytta och spara pengar närmast. Sen plugga distans i vår och sen söka in igen nästa år helt enkelt. Men gbg åker jag till iaf ^^ Ska du på West Coast Riot kan vi ju ses där =) Kram!

2009-06-13 @ 19:57:29
Postat av: korro

Naj de blir inge WCR för mig, spelar på Peace and Love då.. Men ska vi bli konpisar på fejjan? :) Spara pengar är ju en fantastisk idé. Nästa år kommer du in på event och är dessutom rik på köpet. Perfekt! Kram

2009-06-14 @ 21:44:49
URL: http://korro.blogg.se/
Postat av: sanna

Ah, visst, lägg till mig! =D så ska jag sluta spamma din blogg!;)

2009-06-15 @ 10:04:38
Postat av: emma

Min mamma syr inga mobilkondomer, men hon är väldans bra på att klippa gräs!

så jag är bara liite avundsjuk.

vänliga hälsningar emma

2009-06-19 @ 14:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0