Dreaming is free

Trafiken på min blogg går inte att tolka. Likt ett alplandskap rör den sig upp och ner. Jag förstår ju att några jävlar RRSar på skiten, men i övrigt förstår jag ingenting. Och här sitter jag nu, med en borttappad helg bakom mig. Kan man ta vara på sin fritid på något annat sätt än att supa till i trevligt sällskap och sedan sova som ett barn i två dagar? Inte vet jag. Det är tydligen såhär jag jobbar. Mitt helgnöje har alltså varit att drömma. En hel jävla följetong har utspelats i mina drömmar. Jag har varit gravid. Jag gick runt och grinade och köpte babykläder i könsneutral färg. Alla var involverade i min oönskade bäbis och sa att karro det här kommer bli bra. Min kille Jussi yttrade dock bara en enda kommentar, "jag vet inte hur man tar hand om en bäbis", sa han och med tom blick försvann han sedan ur min dröm. Mamma och pappa var dock väldigt engagerade. Barnet planerades födas som tvååring. Tårarna ökade i omfattning. Så, nu ska jag lägga mig och föda fram ungjäveln. Återkommer imorgon angående kön, vikt och ras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0