God Jul

Skönt att skriva blogg när ingen kommenterar. Då vet man att man inte gör nåt väsen av sig liksom. Jag kan i lugn och ro inbilla mig att alla älskar det jag skriver. I övrigt är jag förbannad på allt i dag. Människor omkring mig verkar prata, men det kommer bara bajs ur deras munnar. Eller folk som sitter på sätet innanför en på bussen som helt obsessively compulsivly envisas med att demonstrera så jävla övertydligt att dom ska gå av, på samma hållplats som en själv dessutom. MEN JAAAA JAG SKA FLYTTA PÅ MIG! JAG SKA TILL OCH MED GÅ AV! SÄTT DIG NER KÄRRINGJÄVEL OCH TA EN STESOLID FÖR DINA NERVER VERKAR INTE ANPASSADE TILL KOLLEKTIVTRAFIKENS UPPFÖRANDEKOD. Sen har jag poledansat sönder mina axlar. Jag måste sitta och vifta på armarna hela tiden, annars tror jag att armarna ska fastna i sitt lodrätta läge. Nej hörre ni! Nu ska jag gå ut och konsumera julklappar och öka på växthuseffekten lite grann. Kanske köper jag lite leksaker till brorsans 5-åring som någon annan 5-åring har tillverkat i Thaiwan. Armen.

Kommentarer
Postat av: jessica

jag älskar det du skriver! och jag läser så fort du uppdaterat. puss!

2009-11-20 @ 10:57:13
URL: http://www.cherryfuck.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0