Jo men jag är ju i Blogg-branschen...

Jag gillar inte min blogg. Hade jag inte varit just jag hade jag antagligen tyckt att jag va jättejobbig och sådär Linda Skuggigt effektsökande. Men den rosa färgen i bakgrunden är ju fin.

Jag gillar inte heller ordet branschen. Eventbranschen. Vad är det liksom? Eller det värsta; Musikbranschen. Som att det finns en enda enhetlig liten låda där alla som håller på med musik kan stoppas in. Av erfarenhet vet jag också att man aldrig ska lita på folk som försöker lära en att "såhär och såhär ÄR det i branschen". Dom är alltid och utan undantag, dumma i huvudet.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag gillar din blogg iaf! Å andra sidan så tyckte ju jag att Fittstim var bra (på den tiden det begav sig) så jag kanske inte är någon vidare bloggfan-fångst...Vad nu det blev för jäkla uttryck (???)



Hmm.



Anyways, nästa helg (2-5 oktober) befinner jag mig i Götlaborg...och då kan jag köpa mobilkondomerna, om du har dom kvar. Och om du har tid att mötas upp.



Hoppas du får en bra onsdagskväll iaf. Själv ska jag hem och tvätta. Ja just det.. Jävla roligt det där med hushållsssylor.. Speciellt när man är pedant med tvångsbeteende. God kväll och adjö!

2009-09-23 @ 18:36:52
Postat av: korroo

Haha! Är du också pedant hemma alltså? Här har du en till. Och det blir värre med åren, är fan värre än min morsa by now (och det är illa)

Jag älskade också Linda Skugge när jag va yngre, "saker under huden" är fortfarande min favorit-tonnårs-ångest-bok. Men sen hon fick barn så har hon ju gått helt bananas!

2009-09-23 @ 20:50:01
URL: http://korro.blogg.se/
Postat av: korroo

Och jaaa klart vi ska träffas! Har kondomerna i säkert förvar!

2009-09-23 @ 20:51:04
URL: http://korro.blogg.se/
Postat av: Sanna

Mm.. Jag städar dessutom nästan alltid när jag kommer hem till andra(!) När min f.d roomie tatuerade sig så var jag förbi och kollade och höll sällskap osv. Sen fick jag tråkigt och gav mig på att städa och diska i deras kök.. (jag skrubbade t.om 2 hyllor som dom hade porslinet på..)



Då tyckte jag det var helt naturligt men i efterhand så kan jag kanske hålla med om att det är lite sjukligt. I helgen var jag hos min pappa och tadaaaaa. fick honom att städa badrummet! Sen gjorde jag egen propplösare med vinäger och bakpulver och kände mig fiffig. Det är illa när man ser en sida med städtips från Rent Hus-kvinnorna som inspiration!



Jag gillade också Linda Skugge f. b (Före barn) Men det är nästan som att de på sjukhusen, innan dem skickar hem dom nya mammorna, byter ut deras hjärnor mot defekta lull-lull-massor. Sen gillade jag Belinda Olsson också.

..Men de är inte lika roliga längre någon av dem... Vad hände? =(



Vill du öla vid överlämnandet förresten så hojta till ^^

2009-09-24 @ 08:34:08
Postat av: S

Kvinnan som skrev det här är ju uppenbarligen dum i huvudet och inte alls någon jag vill dunka i ryggen...: -> http://www.lindaskugge.se/cldoc/935.htm

2009-09-24 @ 08:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0