Brödburken.

Jag har länge tänkt att införskaffa mig ett brödskrin. Jag har tittat på olika modeller och prislägen, och spannet för brödförvaring ligger mellan 199:- och 249:-. Medianpriset verkar dock vara 249 :-. Länge har jag funderat på vilken färg och form min kommande brödförsvaring ska ha. Samtidigt som jag forskat kring utbudet av brödskrin, har en gammal gul burk stått tom i mitt kök, mest som en trevlig prydnad. I morse lade jag resterande frukostbröd i den gula burken och frågan om min framtida brödförvaring kan nu sägas vara löst.

Kommentarer
Postat av: sb

Jag vill gratulera till denna succé i kombinationen av funktion och trevnad. Själv har jag en alldeles orange brödburk som jag aldrig lägger bröd i. Däremot ligger där studsbollar, gummisnopp, radiostyrd helikopter, klistermärken och vykort med mera. Min lösning var att sluta äta bröd. Puss!

2010-03-22 @ 09:48:37
URL: http://fultochfint.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0