Graffiti

Med risk för att låta som en mycket gammal människa.

Men det här med graffiti. Det är ju fult. Kan inte ungdomarna fatta att alla tycker det är fult? Ja, jag tittar hellre på en grå betongvägg när jag går hem från jobbet än massa graffiti som sticker i ögonen. En grå betongvägg är mjuk att titta på och stör inte mina dagdrömmar. Graffiti däremot är lika fult som rave,  den fula delen av 90-talet och cirkus scott tillsammans. Vet ni vad jag tycker och hur gammal jag är? Jo jag är 16 år och jag tycker att alla människor är så gråa och tråkiga, jag tycker att alla ska klä ut sig till clowner så att de blir lite roligare för mig att titta på. Och så ska jag skaffa en folkabuss som jag ska måla färglada blommor på så att alla kan titta på min buss och tycka att jag är en häftig och speciell människa. Kanske åker jag på festival och skaffar mig en lustig hatt i grönt och lila. HEJ DÅ!

Kommentarer
Postat av: jussi

dåligt

2010-03-14 @ 18:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0